APŽVALGA:Maybelline Dream Velvet

12:03 AM


Laba!

Maybelline neseniai į pasaulį išleido naują makiažo pagrindą Dream Velvet, tad jei praeidama parduotuvėje pro jį vis svarstydavai pirkti ar ne, aš šiandien pasiryžusi išsklaidyti visas tavo abejones.

Norėdama sutaupyti jūsų brangų laiką, iš karto galiu pasakyti, kad ši kreminė pudra visiškai netinka sausą odą turinčioms merginoms, tad jei savo odą gali pavadinti sausa, jau greitai pažadu atskleisti savo mėgstamiausius makiažo pagrindus skirtus būtent tokiai odai, o šiandien gali kavos puodelį išgerti skaitydama bet kurią kitą mano apžvalgą, o jei esi išdidi normalios ar riebesnės odos savininkė, tada tęskime pokalbį.

Įpakavimas yra viena iš keletos savybių, kuri nulemia ar mes iš viso pastebėsime produktą tarp milijono kitų ir ar galų gale mes jį pakviesime pasisvečiuoti savo kosmetinėje. Šis Dream Velvet įpakavimas labai paprastas, gal net kiek minimalistinis ir atrodo niekuo neišsiskiriantis, tačiau plastikinės tūbelės privalumai paaiškėja jau parsinešus jį namo ir naudojant kiekvieną dieną. Jis yra lengvesnis ir dešimt kartų labiau tinkamas kelionei ar tiesiog kasdieniam transportavimui rankinėje, nei sunki stiklinė pakuotė, kuri bet kada gali atsidaryti arba sudužti, tilps į bet kokį kosmetikos pergrūstą stalčių ir greičiausiai jau pudrai einant į gyvavimo pabaigą pavyks išspausti daugiau produkto. 

Pati kreminė pudra jaučiasi maloniai ant odos, manau yra vidutinio maskavimo, o labiau pasistengus ir stipraus, suteikia matinį efektą, linkusi prikibti ir išryškinti sausesnius odos plotelius. Neturi jokio SPF ir puikiai tiks fotografuotis mėgstančiai merginai. Išsklaidyti nėra sunku, o aplikacijai man labiausiai patinka naudoti kempinėlę. Išsilaiko tikrai ilgai, ant mano ne riebios odos vietoje ją galiu rasti ir po visos dienos. Kadangi mano oda šaltuoju sezonu labiau linkusi į sausumą turiu nuojautą, kad visgi šis makiažo pagrindas man puikiai tiks vasarą.

Na, o toms, kurios mėgsta atkreipti dėmesį į detales, galiu nuraminti, kad sudėtį patikrinau ir jokių baimę keliančių ingridientų neradau išskyrus  porą aršių kvapiklių, kurie turi potencialo sudirginti itin jautrią odą.

Tad kitą kartą praeidama parduotuvėje pro šią Dream Velvet pudrą jau žinosi kaip elgtis, o aš pasaugosiu saviškę iki vasaros.

You Might Also Like

0 comments